Galaxy S5: Rezolvare probleme Wi-Fi

2

Problema: Nu se conecteaza la Wi-Fi sau semnalul este slab

Vedem foarte multe probleme legate de conexiunile Wi-Fi la smartphone-uri, iar Galaxy S5 nu este o exceptie. Exista foarte multi factori care le cauzeaza. Asigurati-va ca Wi-Fi-ul functioneaza pe alt dispozitiv inainte de a incepe sa testati solutiile pe care vi le oferim.

Potentiale solutii:

  • Intotdeauna incepeti prin a opri router-ul si telefonul si a le reporni.
  • Asigurati-va ca nu ati setat restrictii la Wi-Fi in ceea ce priveste modul ‘power saving’ din Settings > Power Saving Mode.
  • Intrati la Settings > Wi-Fi si alegeti reteaua, iar apoi apasati ‘Forget’ si setati o conexiune noua.
  • Puteti, totodata, sa alegeti router-ul in Settings > Wi-Fi si apasati Edit > Show advanced options, iar apoi incercati sa schimbati setarile IP pe static.
  • Aruncati o privire in meniul Wi-Fi > Settings > Advanced si fiti siguri ca aveti setat Keep Wi-Fi on during sleep pe Alwasy si Always allow scanning.
  • Puteti sa incercati si actualizarea driverului la router.
  • Daca niciuna dintre solutiile de mai sus nu functioneaza, apelati la un specialist sau trimiteti telefonul in garantie pentru a va asigura ca nu vor mai exista probleme.